vineri, 19 decembrie 2008

Cutia asta…


Cutia asta se lezează. Am construit-o cu ceva timp în urmă pentru prea mult nou, prea mult extaz, prea multa beţie, prea multa psihoză. E un spaţiu intim şi gol şi liniştit în care nu mai intră nimic. Credeam ca nu intră nimic…adun energie şi adun viaţă şi tendinţe şi le inghesui acolo şi cutia asta e de carton şi se lezează.

Acum e umedă şi mucegaiul îi dă un miros neplacut şi se rupe..încep să nu mai încap…se îngustează tot mai mult şi se rupe şi exteriorul intră. Şi o data cu exteriorul intru şi eu şi nu mă mai dedublez, nu mai pot fi alteritate..mă identific din ce în ce mai mult şi la un moment dat voi arunca cutia. Şi ce se va intampla atunci? Îmi pierd luciditatea şi responsabilitatea de critic al propriei persoane..şi mă plafonez. Voi turna ipsos peste ea chiar daca asta înseamna că nu voi mai putea ieşi dar nu-mi mai pot folosi mâinile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu