vineri, 19 decembrie 2008

TE sunt numai Eu…

Gesturi stupide şi mediocre şi enervant de stereotipale..te obligă la introspecţie..o introspecţie lucidă şi radicală..am mai spus odată: “te iubesc fiindcă eşti bun, te iubesc fiindcă eşti frumos, te iubesc fiindcă eşti inteligent. Te iubesc FIINDCĂ. Asta înseamnă că te este iubit nu pentru el, ci condiţionat de anumite cauze conştiente, de calităţi pentru care dicţionarul are cuvinte, de raţiuni estetice, morale indiferent inerente sinelui. O iubire pe care o poţi justifica nu e iubire. Şi apoi, buni, frumoşi, inteligenţi putem fi şi unul şi altul, dar TE sunt numai EU”..

Proiectez nişte imagini care îmi pot satisface egoul în baza unor raţiuni şi criterii strict personale. Îmi asum meritul de a-mi crea propriul ideal estetic. Şi totuşi folosesc imaginile ca pe un tipar pe care îl suprapun peste oameni să vad cât sunt de diferite contururile…iubesc congruenţele cu liniile modelului mental pe care l-am creat…persoana devine nulă..e doar “linii”..contururi apropiate sau nu. Iar asta e cea mai pură formă de egoism şi cea mai dramatică treaptă a dezumanizării…însă nu e dezumanizarea mea…e dezumanizarea ta şi esti o linie, sau două, sau un contur, o formă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu