vineri, 19 decembrie 2008

Prima campanie de “test drive blogging” din România

Piaţa auto se confruntă de ceva timp cu un fenomen de dispersare a tuturor elementelor de poziţionare, cuprinse în declaraţiile de valoare pe care le creează brandurile auto. Noile modele întâzie să mai aducă în faţă un plus important ca design sau capacitate tehnică, iar soluţia pe termen scurt cel puţin, adoptată aproape în unanimitate de principalii importatori auto, este apelul către noi campanii de comunicare şi promovare.Ca dovadă stă inclusiv conceptul de “test drive blogging” adus de către Porsche România în colaborare cu agenţia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes, odată cu lansarea Audi A4 în România. Campania de comunicare integrată pentru lansarea noului model a avut doi poli conceptuali: prima campanie de “test drive blogging” din România şi un nou slogan conceput special pentru România: “Noul Audi A4. Resetează standardele”.

Cei de la Porsche România au intuit legătura directă dintre tinerii în plină ascensiune profesională şi dornici de competiţie şi informare şi dinamismul şi sportivitatea noului model A4. Campania de test drive a avut ca obiectiv principal atragerea unui număr ridicat de vizitatori în showroom-urile Porsche România şi accentuarea ideii de simbioză dintre consumatorul ţintă şi noul A4 prin principalele valori pe care le au în comun: dinamism, inteligenţă, inovaţie, look, aparţinând aceleiaşi generaţii, GENERAŢIA4. Blogul celor care au testat un A4 putea aduce celor 10 cei mai buni participanţi un A4 spre test drive, timp de 2 săptămâni.

Deşi web-siteul fusese gândit iniţial ca un portal informativ auto, departamentul de Marcom al celor de la Porsche România l-a transformat într-o interfaţă care reunea persoane cu aceeaşi caracteristică principală: toate aparţineau targetului fixat pentru Audi A4. Evenimentul de lansare a avut loc la World Trade Plaza sub cele trei cuvinte care descriau GENERAŢIA4: stylish, upscale, cosmopolit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu